Simona Vlková

autorka knížky" Najít světlo ve tmě" 

http://www.najitsvetlovetme.cz

https://www.facebook.com/Barciknizka
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3054x

Simona Vlková

píší o nás noviny

Když vyšel na Idnes článek: „Výhra přijde, když znovu vidíte slunce, říká máma, které zemřela dcera.“ Tak mi bylo zle. Jela jsem s Eliškou do školky a vařil se mi žaludek. Prostě jsem měla pocit, že jsem to neměla dělat. Najednou to bude číst strašně moc lidí a uvidí Simonu a uslyší příběh.

25.9.2014 v 14:43 | Karma: 14,21 | Přečteno: 1299x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

3,2,1 crowdfunding teď !

Proč své projekty sdílet s ostatními ? Proč vybrat crowdfunding ? U mě je to jednoznačné, prostě jsem neměla peníze na dotáhnutí knížky. A hrál v tom i osobní pocit svobody a rozhodování.

15.9.2014 v 11:58 | Karma: 10,85 | Přečteno: 630x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Najít světlo ve tmě

Na maturitním plese zemřela teprve devatenáctiletá maturantka Bára. Kolem události se roztočil nemilosrdný mediální kolotoč. Pro Bářinu matku Simonu šlo o nejtěžší období v životě. Čelila nelehkému osudu, ale i tlaku médií. Po roce se rozhodla uvést vše na pravou míru a napsat knihu o tom, co prožívá. Po zveřejnění nápadu na sociálních sítích začala vznikat tato osobní výpověď, doplněná příběhy lidí s podobnou zkušeností. Otevřená zpověď o pocitech, smutku, vyrovnávání se smrtí dítěte, ale i o naději a překonání sebe sama. O lidech, kteří to i přes těžkou životní zkušenost nevzdali a jdou dál.

29.8.2014 v 9:54 | Karma: 20,22 | Přečteno: 2732x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Zlatá mládež

Když mi bylo 15 tak jsem měla namalovanou pusu černou tužkou, v uších jsem měla sychrhajzky, pruhované podkolenky, černou sukni a tátovi boty. Byla jsem jiná. Žádná princezna s dlouhýma řasama a každou přestávku upravující makeup. Vlasy na jedné straně vystříhané a přes to přehozené delší vlasy. Nejlepší „maisterštich“ byl, když jsem měla dva ocásky na hlavě. Luxusní záležitost.

4.8.2014 v 12:43 | Karma: 9,18 | Přečteno: 1743x | Diskuse| Společnost

Simona Vlková

Jak být, jejdamane, dobrým dětským moderátorem

Kafe a cigárko - Historky z hereckého prostředí. Když jsem celá štastná udělala přijímačky na konzervatoř, jedna z mých nejlepších kamarádek se mi nepřestala smát, protože mi pořád dokola opakovala, že ze mě díky tomu bude moderátorka Kouzelné školky, a bude se na mě moci každý den dívat, jak trdluju. Tehdy jsem se jí smála. A neušla jsem tomu. Stala jsem se moderátorkou Planety Yo. Dnes si tedy probereme, co to obnáší, být dětským moderátorem. Není to vůbec těžké, stačí pochopit osm základních pravidel.

24.7.2014 v 12:57 | Karma: 18,14 | Přečteno: 2849x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Barči knížka, úvodní kapitola

Když člověk v divadle zkouší nějakou hru, má dva měsíce pocit, že není nic důležitějšího, než hru odpremiérovat, hezky zahrát, a mít skvělé ohlasy od publika.

23.7.2014 v 12:56 | Karma: 6,98 | Přečteno: 777x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

10 bodů - první rande

Známe to všichni, to mrazení v místě kde nám končí hrudník. Ten úsměv, kdy se přihlouple smějete a nemáte žádný důvod. Jiskřičky v očích a pohled do dálky, kdy se vás ptají : „ na co myslíš ? „ a vy odpovíte: „ to je to tak vidět ? „ Říká se tomu ZAMILOVANOST

22.7.2014 v 15:39 | Karma: 9,79 | Přečteno: 1218x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

3 kmotry

Co mají společného Marie Doležalová, Iva Pazderková a Kateřina Borovanská? Mě, takže Barči knížku

15.7.2014 v 12:17 | Karma: 8,44 | Přečteno: 670x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Knížka se klube, rodí ... Knížka je jako těhotenství

a dělá mi radost, žene se velká lavina, lidi reagují, pomáhají, přidávají příspěvky a je to skvělé. Pocit, když vidíte jak se den odedne zvedá pozitivní lavina ? Úžasný, skvělý a hlavně POZITIVNÍ. Dneska jsem dostala úžasnou kmotru, dárek ? Ano všechno je jak má být ... Přečtěte si co bude úvodní kapitola knížky... To má smysl !! Mám radost a obrovskou

2.7.2014 v 12:57 | Karma: 7,87 | Přečteno: 493x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Farář a legíny

Včera Eliška se svou nejlepší kamarádkou Kikinkou vymyslely, že jdeme po školce na zmrzlinu. No to se nedá nic dělat :-)) To se na zmrzlinu musí :-))

2.7.2014 v 11:47 | Karma: 13,62 | Přečteno: 1214x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Belles Lettres a Barči knížka – Barcinoss book

Tak jsem už spisovatelka :-) samozřejmě, že pouze v uvozovkách a s despektem. Včera jsem prožila úžasnou akci, byla jsem na přednáškách v Belles Lettres.

15.6.2014 v 11:26 | Karma: 9,20 | Přečteno: 710x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Jak se píše knížka

V březnu 2013 na maturitním plese zemřela Bára Vlková. Mediální obraz byl nastaven „ feťačka, která zemřela rodičům v náručí „ Autorka knížky je máma Barči. Děj knihy začíná v den, kdy její dcera zemřela. Knížka mapuje rok života mámy. Pocity , emoce. Proměnu a uvědomování si nových věcí. Z materiálně založené ženy se stává žena, která hledá jiné hodnoty. Knížka má i jiný rozměr, po dobu jednoho roku se Simona potkává s lidmi, kterým se stala podobná situace. Odešel jim syn, dcera, přítel, táta, máma. Vzájemně se učí koukat na svět jinýma očima. Nachází naději a víru, že se dá žít. S jiným úhlem pohledu, s uvědoměním si důležitých věcí. Knížka není jenom o smutku, neměla by trhat rekordy v prodejnosti, pouze tím, že Bára V. byla v médiích nepřetržitě 3 měsíce. Knížka je o tom , že existuje cesta. Podává pomocnou ruku těm, kteří přišli o blízkého člověka. O smíření, o smíchu a o cestě. O změně hodnot.

2.6.2014 v 8:36 | Karma: 15,52 | Přečteno: 1213x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Poslední rozloučení - hon na čarodějnici

Byla jsem v situaci, kdy bez mého přičinění jsme byli obrazem v médiích. Období 3 měsíců. Umím tu druhou stranu, kdy je Vám to nepříjemné, vadí Vám to a chcete své soukromí a svou pietu. Proč o tom píšu ? Protože média jsou nesmrtelná. Jen mi to připomnělo hon na čarodějnici.

2.5.2014 v 18:34 | Karma: 20,87 | Přečteno: 1662x | Diskuse| Společnost

Simona Vlková

Než mi zemřela dcera

Jezdila jsem 3x ročně na dovolenou, Barča mi říkala : „ Mami, já už nikam nejedu. Každá normální rodina jezdí jednou do roka „ Byla jsem překvapená, to co mám v hlavě a ve vzpomínkách, to Vám nikdy nevezmou. Nejlepší a nejkrásnější dovolené byli v Paříži, když jsme spolu jely poprvé a prochodily jsme Disneyland. U Sacre Coeure počítala eura, aby kamarádkám přivezla pejsky.

7.4.2014 v 13:09 | Karma: 29,35 | Přečteno: 4796x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Konto bariéry a pomoc Lence

Dnes jsem se potkala s ředitelkou nadace Konto bariéry s paní Boženkou Jirků, je to neuvěřitelná žena plná energie, nápadů a dokonalého přehledu, o všem co se děje. Sedla jsem si na FB stránky a prohlížela aktivity a četla na idnesu vánočí sbírku a už mi zase tekly slzy.

16.1.2014 v 14:56 | Karma: 9,64 | Přečteno: 830x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Vánoce a změna hodnot

23.12 jsem v práci a kupuju dárky o 23 hodině, vyhazují mě o půlnoci z nejmenovaného obchodu, protože zavírají. Cukroví mi věnují kamarádky i ženy, které mě znají přes FB a můj manžel obstarává nákup potravin, další kamarádka mi vaří polévku a připravuje kapra. Pracuji, pracuji i o víkendech , pracuji 6 neděli v kuse. Co z toho plyne ?

23.12.2013 v 10:09 | Karma: 29,85 | Přečteno: 3169x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Moje dcera Barunka zemřela na maturitním plese III prolog

Včerejší noc byla šílená, měla jsem se dostavit dnes ráno na Policii a dozvědět se výsledky vyšetřování. Když jsem ráno odjížděla bylo mi zle. Jela jsem stejně jako na její poslední mejdan, jako by se to opakovalo.

29.11.2013 v 19:28 | Karma: 31,05 | Přečteno: 11221x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Facebook a ukradení identity

ukradená identita byla moje. Moje jméno, moje fotografie a snaha o můj rukopis, snaha napodobit můj život

11.11.2013 v 19:07 | Karma: 12,93 | Přečteno: 2581x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Řekni NE ...

... koncert pro Barunku. Projekt fotografa Daniela Zahrádky a jeho ženy na událost v březnu v Radiopaláci

7.11.2013 v 16:02 | Karma: 12,46 | Přečteno: 1332x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Radiopalác a Pierre Franckh, moje dcera a maturitní ples

V sobotu se konal v Radiopaláci úžasný seminář Pierre Franackha : Jak si správně přát.

21.10.2013 v 10:41 | Karma: 14,92 | Přečteno: 2490x | Diskuse| Ostatní