Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Moje dcera Barunka zemřela na maturitním plese

Ano, to je ta krásná holka, kterou jste viděli ve všech médiích. Ano, to je naše dcera, která zemřela rodičům v náručí ... To je ta krásná holka, kterou oživovali záchranáři dalších 40 minut

BarunkaBarbora Vlková

Tento týden máme tříměsíční výročí od úmrtí Barunky. Jednu noc jsem nemohla spát a zjistila jsem, že ještě není něco v pořádku. Musíme dát Barunce klid a očistit ji.

 Před delší dobou jsem obdržela od vyšetřovatele případu mjr. Badina informaci, že má dcera nezemřela na drogy. Žádní delfínci, extáze, drogy. Toxilogické vyšetření odhalilo látku, která není drogou a policie vyšetřuje jak a kdo mou dceru zabil.

Dozvěděla jsem se, že se chystá pořádání koncertu proti drogám pod záštitou Barči. Volala jsem mjr. Badinovi, že chci aby byla má dcera očištěna a že musíme sdělit, že má dcera na drogy nezemřela. Informoval mě, že tato informace může proniknout již na veřejnost.

Jenže ten rozhovor se rozvinul jiným směrem. Mjr. Badina :  " Simono, to by nám strašně pomohlo takový koncert, kdyby přišlo hodně mladých lidí a vzalo si poučení "  a já jsem odpověděla " Barča na žádnou drogu nezemřela " a následující informace mě uzemnila  " Kdyby Barča byla na živu, tak by nepomáhala ?  Každý rok v Praze umírá 20 mladých lidí na použití drog " Uf, najednou to dostalo jiný náboj, jiný směr.

Zavolala jsem tatínkovi Barči a řekla jsem historku s vyšetřovatelem. Barči táta souhlasil.

Takže Barůůů, budeme s Lády pořádat koncert proti drogám pod Tvou záštitou, pokud si měla negativní reklamu, tak ať ji použijeme k něčemu dobrému.  Aby po maturitním plese nemusela policie zatýkat 9 dealerů drog, aby se na žádném jiném matuiritním plese nemuseli bát rodiče o své děti.

Děkujeme všem, kteří jste s námi a držíte nás za ruku, když pláčeme. Děkuji všem, že jste otevřeli ochranné deštníky a nepustili k nám média. Děkuji všem, že jste žádné informace nevynesli ven. Děkuji spolužákům a kamarádům za to, že jste drželi pohromadě.

 

Barunko, Eliška říká: "naše Barunka, co je v nebíčku". Barunko, Milujeme Tě.

 

Simona, máma Barunky

 

 

 

 

 

 

Autor: Simona Vlková | úterý 18.6.2013 22:08 | karma článku: 48,29 | přečteno: 72437x
  • Další články autora

Simona Vlková

Napsala jsem blog: „ Dobrovolníci nominovaní na Nobelovu cenu za mír“

Ve čtvrtek jsem seděla s lidmi, kteří odvezli pomoc do Bapska.Dobrovolníci co semnou seděli a byli v šoku. Postraumatický šok, kdy realita se vám zdá divná, jiná?

12.10.2015 v 13:57 | Karma: 14,73 | Přečteno: 1250x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Dobrovolníci nominovaní na Nobelovu cenu za mír

Ve čtvrtek jsme se sešli s lidmi, kteří byli o víkendu v Bapské v Chorvatsku. Mladí, kteří naložili dodávku a o víkendu pomáhali uprchlíkům.Sbírka, která se uspořádala za jediný den. Vybralo se 26 banánových krabic s oblečením,

11.10.2015 v 22:09 | Karma: 12,94 | Přečteno: 999x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Příběh čepice

Přichází studenti, stojí ve dveřích. Dvě holky a jeden kluk. Mají v ruce tašky plné oblečení. Koukáme na sebe, já poděkuju. Oni odchází, ani se mě nestačili na nic zeptat. Poděkuju. Myslíte, že je najdu ?

5.10.2015 v 21:09 | Karma: 11,18 | Přečteno: 629x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Najít světlo ve tmě, příběhy se přitahují

Víte jak poznáte velkou holku? Dělá věci, které sama od sebe nečeká. 18.6. 2013 jsem vydala blog " Moje dcera Barunka zemřela na maturitním plese"

16.6.2015 v 15:19 | Karma: 16,35 | Přečteno: 796x | Diskuse| Společnost

Simona Vlková

Dřevěná koza a štíří rej

Dřevěná koza má být optimistická, klidná. Proti letícímu koni, který zbořil a rozdupal kopyty všechno co bylo nestabilní.

1.3.2015 v 15:39 | Karma: 10,52 | Přečteno: 631x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Ukrajinci dočasně stahují tanky Abrams. Jsou zranitelné při nasazení dronů

26. dubna 2024  8:01

Ukrajina dočasně stáhla z boje americké tanky Abrams M1A1, které se ukázaly být zranitelné při...

„Smrt režimu.“ Za nápis si má nezletilá ruská studentka odpykat 3,5 roku

26. dubna 2024  6:20

Ruský vojenský soud odsoudil žákyni desáté třídy, sedmnáctiletou Ljubov Lizunovovou ke 3,5 roku...

Zavolíme! Kandidáti do eurovoleb se utkají v debatě vysílané i studentům škol

26. dubna 2024  5:42

Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která bude...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3054x
autorka knížky" Najít světlo ve tmě" 

http://www.najitsvetlovetme.cz

https://www.facebook.com/Barciknizka