Jak jsem dělala rozhovor s Jiřím X.Doležalem pro Reflex

9. 12. 2014 13:45:38
Čtenářka mé knihy „ Najít světlo ve tmě „ o mě mluvila s Jiřím X. Doležalem. Jiřího má knížka zaujala a tak si na mě vzal telefon. Zaujala ho kapitola, kdy jsem se rozčilovala nad vyšetřovatelem, který dělá přednášky pro studenty – o drogách .

Jiří se mi pokoušel dovolat a nedovolal. Přepsala jsem se v čísle. Opravila jsem svůj telefon a poslala.

Zatím v úžasném Reflexu vyšel článek s Marií Doležalovou o blogu: kafe a cigárko. Marie má nádherné fotografie, které fotila Nguyen Phuong Thao. Seděla jsem s Marií a říkám jí : „ já chci taky tak hezký fotky“ a Marie s úsměvem odpoví : „ zavřeš obě oči ?“

Tuto pózu si zkouším před zrcadlem a nevidím se. Divné, blondýna. A tak se „ hecnu“ s Marií a říkám: „ sháněl mě Jiří X. Doležal, tak to má být až teď. Abych měla pěkné fotky.“

Zeptám se čtenářky, jak jsme na tom. Odpověď zní „ děláme si z něj legraci, ani na jedno telefonní číslo se ti nemůže dovolat, tady máš telefon“

Druhý den vytočím telefonní číslo velkého Jiřího X. Doležala. „ Dobrý den, tady Simona Vlková, nemůžete se mi dovolat,“ a odpověď je s humorem: “ To je skvělé, že voláte, můžete zavolat po 12 hodině ? „ A tak taky zavolám.

Domlouváme si, ve které restauraci se potkáme, bavíme se, děláme si legraci – myslím si, jak kvituje, že jsem vtipná.

„ Já bych chtěla hezké fotky, jako měla Marie u vás. Od Nguyen Phuong Thao.“

A teď si říkám v duchu : tvá drzost je neuvěřitelná, pošle tě do pr...

„ No tak to uděláme změnu, přijeďte v úterý ve 14.30 do Reflexu a já ji seženu.“ Konec rozhovoru a já křičím a skáču po kanceláři, jo jo jo. Sedávej panenko v koutě ... najdou tě :-)

Uveřejňuji na FB status : „Marie, budu mít fotky.“ Marie krásně odpovídá : „ to co budu mít já, tak bude mít Simona?“ a smějeme se. Marie je opravdu vtipná.

Úterý, ráno 10 hod. „ Dovolal jsem se správně? Máme dneska spolu schůzku?“ odpovídám“ ano máme.“ „ Tak je kalamita, je zrušená porada a já zavolám Tao, jestli tam bude.“ Otevřu pusu a zase zavřu.

„ Počkejte, vy jste jí opravdu sehnal ?“ smích a odpověď „ No, jasně , říkala jste, že chcete hezký fotky.“ Směju se taky a mám radost. Vyhledávám, jak se Tao správně píše. Jiří volá: „ Tao tam bude, těším se.“

Málem puknu radostí, pýchou a nevěřím svým uším. No, teda Simono, tvá drzost je nepřekonatelná. Tak fotky a Reflex, VAU.

Raduju se, zjišťuji, že i když mám umytou hlavu tak účes mi nedrží. Nejsem namalovaná. Dokončím práci a mám hodinu na to, abych se dala do gala.

Hlava umytá, makeup, pak si čistím zuby. Proč si čistím zuby, když mám makeup ?

Marjá panno, mysli !!

Nemám lak na nehty, beru dětský a maluju si růžové nehtíky. Ještě nějaké věci na sebe. Proč to není vyžehlený ? Beru 8 ramínek s barevným oděvem.

Jedu. Jsem v Reflexu. Volám. Potkáváme se před vchodem. Dáváme si cigaretu.

Jiří X.Doležal na mě kouká, jako kdybych spadla z vysoké výšky a rovnou z mrakodrapu, padají mi ramínka z rukou, když hledám cigarety.

„ Zapalovač nehledejte, já vám zapálím. Na co máte tolik věcí ?„

Odpovídám „ jste říkal focení ?“ Dívá se na mě nedůvěřivě : „ Tao s Vámi udělá jednu fotku, tak si to vemte sebou, ať si vybere.“

Usmívám se a jsem nervózní . „ Měly jsme být v tištěném a teď budeme jenom na webu“ .

Přemýšlím a potom se svou drzostí ptám „ nevíte proč? „ Krčení ramen.

Kouřím a přemýšlím.

„ Nebude to tím, že jsme včera vyšli v blesku pro ženy?“ Podívala jsem se totiž na vyvěšenou tabulku se jmény deníků.

Jiří X.Doležal vymění výraz , zkamení a podívá se na mě pohledem, který by mě mohl i zabít.

Mám sice 180 cm, on je menší, ale taky je starší a moudřejší. „ Nechovejme se jako malé děti“ říká Jiří.

Běží mi hlavou: co se děje? Vždyť jdeme mluvit o knížce. Nejdeme mluvit o barvě mých očí.

Zvedá telefon a volá „ Tak paninka byla v Blesku, tak já to dělat nebudu, jo.“

Koukám a málem mi spadla čelist. „ Je nepsané pravidlo, že se s jinými médii nekomunikuje, to by jste měla vědět. Nashle“ a odchází.

Uf, to je teda políček. Já sice pořád improvizuji, ale todle je velká improvize.

A potom mi to došlo, on o mě nic neví. On nevěděl o mé knížce, jinak by si vyjel všechny informace, kde jsme už s knížkou byly.

Sedím v autě a nechápu. Z chytrého telefonu napíšu zprávu Jiřímu o knížce, a ať se mu daří.

A začínám se smát. Jedu domu a vyprávím storku čtenářce. Čtenářka říká : „ to není možný, to není možný. Vždyt ́psal tak hezký mail, aby se s tebou mohl potkat.“

Nakupuju rohlíky a říkám „ Martino, nebylo by divné, kdyby o knížce a Báře psal Jiří X. Doležal?“ a slyším odpověď „ když to takhle podáváš, tak máš asi pravdu“.

A tak jsem si článek „do a o“ Reflexu napsala já sama :-)

„ Dobrý den, jmenuji se Simona Vlková a jsem ta, která dělala, nedělala rozhovor pro Reflex.“

Příběh o jedné blondýně co si myla hlavu :-)

Fotku od Tao nemám, ale mám šikovnou fotografku a tak přidávám tu :-)

Zdraví blondýna.

Autor: Simona Vlkova | úterý 9.12.2014 13:45 | karma článku: 15.12 | přečteno: 1792x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 21.86 | Přečteno: 320 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 41 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.12 | Přečteno: 287 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.76 | Přečteno: 504 | Diskuse
Počet článků 51 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3054

autorka knížky" Najít světlo ve tmě" 

http://www.najitsvetlovetme.cz

https://www.facebook.com/Barciknizka

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...