Má to smysl

24. 11. 2014 18:43:33
Příběhy, které dostávám od čtenářů knížky " Najít světlo ve tmě". Když jsem četla druhou část, mrazilo mě. Mrazilo mě nad tím, jak jsou všichni propojení, jak úřady, policie ... to si musíte přečíst samy .. a já děkuji lidem, že píší a sdělují. Přečtěte si příběh od Ivy

Jak začít. Začínat vůbec? Cítím že musím, chci. Děkuji za Váš čas ... pokusím se srozumitelně a stručně.

Jmenuji se Iva, rok 2013 byl pro mě a mou rodinu naprosto zlomový ... vše je jinak. Dvacátýmpátým srpnem se ve vteřině stalo něco neskutečného ... přišla jsem během autonehody o ségru.

Čas plyne. Plyne jinak ... od té doby se udála spousta zvláštních věcí ... na dlouhééééé psaní. Nicméně k jádru věci ...

Ke své "třicítce", kterou jsem slavila v listopadu (štířice :-) ), jsem byla obdarována knihou od Vás. Od mé sestřenice ... vrhla jsem se na ní ... jsem možná v půlce. Kapitola pátá ... Anetka ... a nevěřim, nechápu, klepu se, přes slzy na řádek nevidim, vracím se ... pořád dokola. Kruh se mi uzavírá, nebo otevírá ... ???

Indicií mám pár, nicméně obávám se, že se sl. Anetkou máme, bohužel, společného víc, než by kdokoliv čekal. Opilý řidič. Člověk v kufru. Martin. No, a moje jediná mladší ségra, Zuzanka - na místě spolujezdce, na místě mrtvá ... že se takovýmto způsobem najdu ve vaší knize, jsem nečekala. Není to o nás ... ale tolik tomu rozumím. Bála jsem se to dočíst, ale děkuji. Děkuji Anetce. Tolik naděje, víry a pozitivna ... tolik pravdy. Děkuji.

Nevím, co v tuto chvíli napsat. Omlouvám se. Vše je tak, jak má asi být ... jen mě to šokuje a ptám se sama sebe a mého čokoládového anděla - jak s tímto naložit?! :-)

Říkají o mě, že jsem typický štír, sebetrýznitelka ... :-) ale napříč všemu, to, co se odehrálo od toho dne ... nás posunuje ... tolik práce na sobě jsem nikdy neudělala ... vnitřně. Absolutně ... no ufff. Půjdu zase ke knize ...

Milá Simono, děkuji. Jakmile knihu dočtu, poputuje k mamině. Ženě, se kterou se život nemazlil. Ženě, která místo dvou dceru. Má jen mě ... i když, jak se to vezme :-) ... moc se snaží. Však vy víte, o čem to je ... MÁMA. Já už jsem 3 roky taky maminkou, a učim se se naučit se nebát. Strach je k ničemu. Svazuje. A my jen tak málo dokážeme ovlivnit sami. Snažim se si užívat přítomnost. Tady a teď. Minulost a budoucnost ... raději neřešit. :-)

----------------------------------

2 část

Nejmilejšíííí :-) děkuju! Ještě se z toho oklepávám ... večer jsem volala sestřence, co "pěkného" jsem se také dočetla. Shodli jsme se, že to není náhodička ... ani to, že z celé naší rodiny jsem se k té "kapitolce" jako první dostala já. Pořád jsem nevěděla zda jde o tu událost - ale 6 lidí v autě, alkohol za volantem ... pak zmínka o hřišti v Jirčanech ... to už mi bylo jasné.

Tolik toho mám na srdci co bych chtěla ... snad bude příležitost. Nikdy nezapomenu, jak jsem z médií viděla svou segru přikrytou pod plachtou, apod. - a pod tím komentáře ... šílený komentáře ... "lůzři vesnický měli chcípnout všichni" - podnikala jsem i kroky, jak je toto možné.

Způsob sdělení této zprávy.

K nám na Vysočinu to dojeli říct ve tři odpo.

A já sedim u seznamu a vidim titulek ... že zemřela i žena 27 let, a tak říkám manželovi, kolik vlastně segře je ... zatrnulo mi, ale jela jsem dál. To přece by nebyla pravda. to né. Píšu jí: "Čau segra. Čtu o ošklivé autonehodě tam u vás, jsi v pohodě?" .... volám. Nic. Už nikdy se jí nedovolám.

Mazec. Vůbec ta informovanost. Ochrana osobnosti. Pozůstalých. Etika. Jéj, jak toto mě ničilo a ničí ... a já jako štír prostě hubu držet neumim.

Pak když u nás zvonili firmičky co nabízeli rádoby právní a finanční pomoc v podobě vymáhání peněz z povinného ručení. V době, kdy doma nebyl ani úmrtní list a my sotva stály na nohou. Ptám se, jak jste na nás jako přišli? Ále - pohřební služba .. policie .. to není problém.

No prostě mazec. Hnala jsem je od dveří ... Atd. Atd.

Nicméně to, co se dočítám o vás. Váš příběh ... Barunka má nejskvělejší mamču. Život nakládá - chtě nechtě - každému tolik, co je schopný unést. Ačkoliv neměli jsme volbu. My musíme ... chceme ... my to dokážeme. Ať se jednou dostaneme k nim. :-) Barča byla fajnové ženská. I Martin ... a naše Zuza - jej.

Jakoby věděla, že má tady málo času. Stihla toho mrak za svůj krátký život. Sama odcestovala do Ameriky se svou bídnou angličtinou, jen tak. Sportovala. Den před smrtí dostala certifikát na hlídání dětí. Týden před smrtí si obhlížela nebe, neb skočila tandem. Dala to snoubencovi dárkem, nicméně on jí řekl, že tady chce ještě nějaký ten tejden bejt, ať si to skočí sama. Šla do všeho naplno. Nebála se. Dva dny zasnoubená. A ve vteřině ... taky se nikdy nesmířím s tím, že to co mělo být, nebude. Víte o čem mluvím, úplně obyčejné a samozřejmé věci .. vidět jí jako nevěstu, těhuli, mámu ... chjooo.

Ale nezlobim se. Trvalo to. Ale ne ... už ne. ani se neptám proč a kdyby ... ale že je všechno jinak a s rodinou to zamávalo neskutečně, je fakt.

a za sebe ? jen jednu věc, vztekala jsem se, když jsem psala knížku, jestli to má smysl ... má

děkuju Ivo, děkuju za reakce. Simona

Autor: Simona Vlkova | pondělí 24.11.2014 18:43 | karma článku: 11.53 | přečteno: 679x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 23.38 | Přečteno: 373 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 45 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.14 | Přečteno: 294 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.77 | Přečteno: 513 | Diskuse
Počet článků 51 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3054

autorka knížky" Najít světlo ve tmě" 

http://www.najitsvetlovetme.cz

https://www.facebook.com/Barciknizka

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...