Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsem dělala rozhovor s Jiřím X.Doležalem pro Reflex

Čtenářka mé knihy „ Najít světlo ve tmě „ o mě  mluvila  s Jiřím X. Doležalem. Jiřího má knížka zaujala a tak si na mě vzal telefon. Zaujala ho kapitola, kdy jsem se rozčilovala nad vyšetřovatelem, který dělá přednášky pro studenty – o drogách .  

Jiří se mi pokoušel dovolat a nedovolal. Přepsala jsem se v čísle. Opravila jsem svůj telefon a poslala.

Zatím v úžasném Reflexu vyšel článek s Marií Doležalovou o blogu: kafe a cigárko. Marie má nádherné fotografie, které fotila  Nguyen Phuong Thao. Seděla jsem s  Marií a říkám  jí : „ já chci taky tak hezký fotky“  a Marie s úsměvem odpoví :  „ zavřeš obě oči ?“

Tuto pózu si zkouším před zrcadlem a nevidím se. Divné, blondýna.  A tak se „ hecnu“ s Marií a říkám: „ sháněl mě Jiří X. Doležal, tak to má být až teď. Abych měla pěkné fotky.“

Zeptám se čtenářky, jak jsme na tom. Odpověď zní „ děláme si z něj legraci, ani na jedno telefonní číslo se ti nemůže dovolat, tady máš telefon“

Druhý den vytočím telefonní číslo velkého Jiřího X. Doležala. „ Dobrý den, tady Simona Vlková, nemůžete se mi dovolat,“  a odpověď je s humorem: “ To je skvělé, že voláte, můžete zavolat po 12 hodině ? „ A tak taky zavolám.

Domlouváme si, ve které restauraci se potkáme, bavíme se, děláme si legraci – myslím si, jak kvituje, že jsem vtipná.

„ Já bych chtěla hezké fotky, jako měla Marie u vás. Od Nguyen Phuong Thao.“ 

A teď si říkám v duchu : tvá drzost je neuvěřitelná, pošle tě do pr… 

„ No tak to uděláme změnu, přijeďte v úterý ve 14.30 do Reflexu a já ji seženu.“  Konec rozhovoru a já křičím a skáču po kanceláři, jo jo jo.  Sedávej panenko v koutě … najdou tě :-)

Uveřejňuji na FB status : „Marie, budu mít fotky.“  Marie krásně odpovídá : „ to co budu mít já, tak bude mít Simona?“ a smějeme se.  Marie je opravdu vtipná.

Úterý, ráno 10 hod. „ Dovolal jsem se správně?  Máme dneska spolu schůzku?“ odpovídám“ ano máme.“   „ Tak je kalamita, je zrušená porada a já zavolám Tao, jestli tam bude.“  Otevřu pusu a zase zavřu.

„ Počkejte, vy jste jí opravdu sehnal ?“ smích a odpověď  „ No, jasně , říkala jste, že chcete hezký fotky.“  Směju se taky a mám radost. Vyhledávám, jak se Tao správně píše. Jiří volá: „ Tao tam bude, těším se.“

Málem puknu radostí, pýchou a nevěřím svým uším. No, teda Simono, tvá drzost je nepřekonatelná. Tak fotky a Reflex, VAU.

Raduju se, zjišťuji, že i když mám umytou hlavu tak účes mi nedrží. Nejsem namalovaná. Dokončím práci a mám hodinu na to, abych se dala do gala.

Hlava umytá, makeup, pak si čistím zuby. Proč si čistím zuby, když mám makeup ?

Marjá panno, mysli !!

 Nemám lak na nehty, beru dětský a maluju si růžové nehtíky. Ještě nějaké věci na sebe. Proč to není  vyžehlený ?    Beru 8 ramínek s barevným oděvem.

Jedu. Jsem v Reflexu. Volám. Potkáváme se před vchodem. Dáváme si cigaretu.

 Jiří X.Doležal na mě kouká, jako kdybych spadla z vysoké výšky a rovnou z mrakodrapu, padají mi ramínka z rukou, když hledám cigarety.

 „ Zapalovač nehledejte, já vám zapálím. Na co máte tolik věcí ?„

 Odpovídám „ jste říkal focení ?“  Dívá se na mě nedůvěřivě : „ Tao s Vámi udělá jednu fotku, tak si to vemte sebou, ať si vybere.“

Usmívám se a jsem nervózní . „ Měly jsme být v tištěném a teď budeme jenom na webu“ .

Přemýšlím a potom se svou drzostí ptám „ nevíte proč? „ Krčení ramen.

Kouřím a přemýšlím.

 „ Nebude to tím, že jsme včera vyšli v blesku pro ženy?“  Podívala jsem se totiž na vyvěšenou tabulku se jmény deníků.

 Jiří X.Doležal vymění výraz , zkamení a podívá se na mě pohledem, který by mě mohl i zabít.

Mám sice 180 cm, on je menší, ale taky je starší a moudřejší. „ Nechovejme se jako malé děti“ říká Jiří. 

 Běží mi hlavou:  co se děje?  Vždyť jdeme mluvit o knížce. Nejdeme mluvit o barvě mých očí.

 Zvedá telefon a volá „ Tak paninka byla v Blesku, tak já to dělat nebudu, jo.“

 Koukám a málem mi spadla čelist.  „ Je nepsané pravidlo, že se s jinými médii nekomunikuje, to by jste měla vědět. Nashle“ a odchází.

Uf, to je teda políček. Já sice pořád improvizuji, ale todle je velká improvize.

 A potom mi to došlo, on o mě nic neví. On nevěděl o mé knížce, jinak by si vyjel všechny informace, kde jsme už s knížkou byly.

Sedím v autě a nechápu. Z chytrého telefonu napíšu zprávu Jiřímu o knížce, a ať se mu daří.

 A začínám se smát. Jedu domu a vyprávím storku čtenářce.  Čtenářka říká : „ to není možný, to není možný. Vždyt´psal tak hezký mail, aby se s tebou mohl potkat.“

Nakupuju rohlíky a říkám „ Martino, nebylo by divné, kdyby o knížce a Báře psal Jiří X. Doležal?“  a slyším odpověď „  když to takhle podáváš, tak máš asi pravdu“.

A tak jsem si článek „do a o“  Reflexu napsala já sama :-)

„ Dobrý den, jmenuji se Simona Vlková a jsem ta, která dělala, nedělala rozhovor pro Reflex.“

Příběh o jedné blondýně co si myla hlavu :-)

Fotku od Tao nemám, ale mám šikovnou fotografku a tak přidávám tu :-)

Zdraví blondýna. 

Autor: Simona Vlková | úterý 9.12.2014 13:45 | karma článku: 15,38 | přečteno: 1792x
  • Další články autora

Simona Vlková

Napsala jsem blog: „ Dobrovolníci nominovaní na Nobelovu cenu za mír“

Ve čtvrtek jsem seděla s lidmi, kteří odvezli pomoc do Bapska.Dobrovolníci co semnou seděli a byli v šoku. Postraumatický šok, kdy realita se vám zdá divná, jiná?

12.10.2015 v 13:57 | Karma: 14,73 | Přečteno: 1250x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Dobrovolníci nominovaní na Nobelovu cenu za mír

Ve čtvrtek jsme se sešli s lidmi, kteří byli o víkendu v Bapské v Chorvatsku. Mladí, kteří naložili dodávku a o víkendu pomáhali uprchlíkům.Sbírka, která se uspořádala za jediný den. Vybralo se 26 banánových krabic s oblečením,

11.10.2015 v 22:09 | Karma: 12,94 | Přečteno: 999x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Příběh čepice

Přichází studenti, stojí ve dveřích. Dvě holky a jeden kluk. Mají v ruce tašky plné oblečení. Koukáme na sebe, já poděkuju. Oni odchází, ani se mě nestačili na nic zeptat. Poděkuju. Myslíte, že je najdu ?

5.10.2015 v 21:09 | Karma: 11,18 | Přečteno: 629x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Najít světlo ve tmě, příběhy se přitahují

Víte jak poznáte velkou holku? Dělá věci, které sama od sebe nečeká. 18.6. 2013 jsem vydala blog " Moje dcera Barunka zemřela na maturitním plese"

16.6.2015 v 15:19 | Karma: 16,35 | Přečteno: 796x | Diskuse| Společnost

Simona Vlková

Dřevěná koza a štíří rej

Dřevěná koza má být optimistická, klidná. Proti letícímu koni, který zbořil a rozdupal kopyty všechno co bylo nestabilní.

1.3.2015 v 15:39 | Karma: 10,52 | Přečteno: 631x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3054x
autorka knížky" Najít světlo ve tmě" 

http://www.najitsvetlovetme.cz

https://www.facebook.com/Barciknizka