Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Valentýn a seznamka

Viděla jsem reklamu. Žena sedí v pozici lotosového květu, říká si mantra oóóóm a před sebou má počítač. Rozsvítí se zpráva, ona odepíše. Střih.Dva krásní lidé jdou spolu na večeři, rozumí si a tělo na tělo odcházejí. Vzpomněla jsem si na jeden zážitek ze seznamkou.

Seznámila jsem se přes nejmenovanou seznamku před x lety. Nestačila jsem ani odepisovat. A potom mě zaujal pan "Božský." Kluk, který mi psal verše, citoval spisovatele a žil v Paříži.

Můj životní sen.

Běhala jsem nedočkavě k emailu (v té době, ještě email nechodil do mobilu) a snila jsem si svůj sen. Ano, to je on. To je to co jsem hledala! Spřízněná duše, budeme filosovat, komunikovat, budeme se milovat!

Uběhlo asi 14 dní a já si zamilovaně vlála s hlavou v oblacích. To je nádhera. Já miluju.

Po dalších 14 dnech jsme si řekli, že se musíme vidět. Naší lásce nestálo už nic v cestě.

Napsal, že vyráží stopem. Zarazila jsem se. Stopem? Dobrá, to je prostě druh sportu. Přijel po 3 dnech.

Můj princ. Můj princ měl na sobě nedefinovatelnou bundu a krosnu na zádech. Vlastně lepší bezomovec?

Nikdy jsem nekritizovala lidi co mají na sobě. Prostě ne. 

Jeli jsme na nákup do obchodního centra (před X lety to byla novinka).

Nechala jsem košík u regálu a já i dcera jsme se rozutekly najít pochutiny. Stál u košíku. Hlídal. Nepochopil, že naše nákupy jsou o tom: za co nejkratší dobu nanosit do košíku pochutiny a odjet.

První nevysvětlitelná věc."Simono, mi po obchodě všichni chodíme spolu od regálu k regálu."

Udělali jsme skvělou večeři. Seděli a povídali si.   

Druhý den totéž, třetí den? 

Třetí den jsem šla koupit zateplený spacák.

Vybrala jsem vyšší částku z konta a řekla:" Promiň, to by nefungovalo."

Princ odjel stopem do Paříže.

Zjistila jsem, že skoro s bezdomovcem, který nemá plány a vyhovujeme mu někde jen tak být nedokážu žít. 

Vrátila jsem se z dovolené do kanceláře. Všechny ženské stály a ptaly se: "tak co princ?"

"Holky až mě někdy napadne pozvat k sobě domů muže, kterého jsem nikdy neviděla. Vyvrat´te mi to."

Zazvonil zvonec a pohádky byl konec :-)

Jen tak mimochodem dobrý konec.

Myslím si, že do Paříže neodjel, šel do internetové kavárny a psal básně a tak se potuloval po Čechách dlouho. A je otázka, jestli se nepotuluje dodnes:-)

 

 

Autor: Simona Vlková | středa 11.2.2015 9:01 | karma článku: 12,29 | přečteno: 856x
  • Další články autora

Simona Vlková

Napsala jsem blog: „ Dobrovolníci nominovaní na Nobelovu cenu za mír“

Ve čtvrtek jsem seděla s lidmi, kteří odvezli pomoc do Bapska.Dobrovolníci co semnou seděli a byli v šoku. Postraumatický šok, kdy realita se vám zdá divná, jiná?

12.10.2015 v 13:57 | Karma: 14,73 | Přečteno: 1250x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Dobrovolníci nominovaní na Nobelovu cenu za mír

Ve čtvrtek jsme se sešli s lidmi, kteří byli o víkendu v Bapské v Chorvatsku. Mladí, kteří naložili dodávku a o víkendu pomáhali uprchlíkům.Sbírka, která se uspořádala za jediný den. Vybralo se 26 banánových krabic s oblečením,

11.10.2015 v 22:09 | Karma: 12,94 | Přečteno: 999x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Příběh čepice

Přichází studenti, stojí ve dveřích. Dvě holky a jeden kluk. Mají v ruce tašky plné oblečení. Koukáme na sebe, já poděkuju. Oni odchází, ani se mě nestačili na nic zeptat. Poděkuju. Myslíte, že je najdu ?

5.10.2015 v 21:09 | Karma: 11,18 | Přečteno: 629x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Najít světlo ve tmě, příběhy se přitahují

Víte jak poznáte velkou holku? Dělá věci, které sama od sebe nečeká. 18.6. 2013 jsem vydala blog " Moje dcera Barunka zemřela na maturitním plese"

16.6.2015 v 15:19 | Karma: 16,35 | Přečteno: 796x | Diskuse| Společnost

Simona Vlková

Dřevěná koza a štíří rej

Dřevěná koza má být optimistická, klidná. Proti letícímu koni, který zbořil a rozdupal kopyty všechno co bylo nestabilní.

1.3.2015 v 15:39 | Karma: 10,52 | Přečteno: 631x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

ANO bylo pro zvýšení věku pro odchod do důchodu, nelíbil se způsob, ukázal zápis

24. dubna 2024  14:43,  aktualizováno  14:56

Aktualizujeme Hrad zveřejnil záznam z jednání o důchodové reformě. Na té se zástupci vlády, ANO a Hradu shodli,...

Podezřelé nákupy zbraní se mají hlásit už od července, schvaluje vláda

24. dubna 2024  5:25,  aktualizováno  14:51

Přímý přenos Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...

Hlavní hygienička Svrčinová ve funkci končí. Vláda ji na její žádost odvolala

24. dubna 2024  14:37

Vláda dnes odvolala z funkce hlavní hygieničku Pavlu Svrčinovou. Kabinet tak učinila na její...

Von der Leyenová chválila i Čechy. Za 20 let jste posílili vy i EU, uvedla

24. dubna 2024  14:31

Za začátek nové éry označila šéfka Evropské komise Ursula von der Leyenová vstup deseti východních...

  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3054x
autorka knížky" Najít světlo ve tmě" 

http://www.najitsvetlovetme.cz

https://www.facebook.com/Barciknizka