Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Jiří X. Feťák je známý podvodník, nejste první ani poslední s kým se domluvil a buď nic nebylo nebo by naopak to že nic nebylo, byla ještě ta lepší varianta, protože si článek nakonec stejně upraví tak, jak mu to vyhovuje, domluva nedomluva.

0 0
možnosti
AB

Já jsem Jirku znal z počátků Reflexu zkraje devadesátek a pak jsme se spolu nepohodli v nějaké diskuzi na webu, kde jsem mu napsal, že se prohulil až ke stihomanu ze svého židovství. Jeho články jsem četl vcelku rád, ale jaký je dnes, to netuším. Jeho nechuť psát o někom, kdo zrovna dělal rozhovor pro Blesk, ale chápu. Někteří zastánci intelektuálna to tak mají prostě nastavené.

1 0
možnosti
Foto

to máte tak,s Bleskem jsem měla problém, protože jsem 3 měsíce četla ( já ne, já jsem nějak nedokázala číst, ale informace ke mně přicházely )o tom, že moje dcera je fet´ák. V nakladatelství, které domlouvalo tento rozhovor jsem byla ujištěna, že nepůjdou za hranici. Co neschválím, tak nebude. A tak vznikl rozhovor o knížce. To byla ta podstatná myšlenka. Celou dobu jsem přemýšlela, jestli rozhovor pro Blesk pro ženy dáme.  Svolila jsem, protože cílem je dostat informaci k lidem. Potěšil by mě článek v Reflexu, protože jsem ho vždycky měla ráda. A mě po rozhovoru, který se neuskutečnil napadlo : Bára a Jiří nejdou k sobě :-)

0 0
možnosti
PR

P62a59v78e45l 10R61y55m40e45š

9. 12. 2014 14:05

????? Proč má někdo potřebu napsat takový blog???

Z toho blogu si vůbec nic neodnáším, jenom mě připravil o 10 minut času.

0 0
možnosti
Foto

protože si ze sebe sama dělá legraci ... děkuju, že jste dočetl :-) ...pointa je v tom, pokud si něco myslíte, výsledek může být jiný :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS