Simona Vlkova

Příběhy se přitahují : Svět podle Agnes

3. 01. 2015 10:06:25
Jednou mi přišla zpráva : "Příběhy se přitahují." A ono se to opravdu tak děje. Tak už odjela. Kdo ? Agnes.

Nejdříve měla dorazit minulý týden.

Ráno mi napsala omluvnou sms „ Promiň nepřijedu, včera jsem v nejmenovaném krámě koupila zmražená kuřata a celou noc zvracím a je mi zle.“

Politovala jsem Agnes a vzápětí mi přišla další sms „ stejně za to může máma, protože mě nutí kupovat věci v akci.“

Rozesmála jsem se. Dospělá ženská co hledá důvod, proč jí je špatně.

A včera přijela.

Bavily jsme se o tom, jak jsme se seznámily.

Ano , přes FB.

Agnes byla vtipná a má můj drsný černý humor.

V době dušiček vzala svou babičku (urnu s babičkou) do auta a vezla jí na výlet. A psala vtipný status: "co jste udělali Vy ?" a já reagovala stejně černým humorem.

Potom jsme si psaly a občas zavolaly.

Včera jsme seděly u láhve vína a já jsem vedle sebe měla křehkou bytost ( a krásnou bytost ) která řeší normální věci. Věci co řeší mámy s dětmi, ženy s muži.

Před spaním jsme si povídaly o knížce. O její knížce, která vyjde v dubnu.

Agnes je strašně vtipná holka. A tak si jí přečtěte a těšte se na knížku, protože ta za to stojí :-)

At ́se nám podaří udržet si nadhled a dělat si legraci samy ze sebe.

Hurá, at ́je ten nový rok pozitivní jako včerejší den !

Simona

A tady to máte :-)

https://www.facebook.com/svetpodleagnes?fref=ts

Autor: Simona Vlkova | karma: 7.68 | přečteno: 1930 ×
Poslední články autora