Nezařazené

Simona Vlkova

Napsala jsem blog: „ Dobrovolníci nominovaní na Nobelovu cenu za mír“

Ve čtvrtek jsem seděla s lidmi, kteří odvezli pomoc do Bapska.Dobrovolníci co semnou seděli a byli v šoku. Postraumatický šok, kdy realita se vám zdá divná, jiná?

12.10.2015 v 13:57 | Karma článku: 14.73 | Přečteno: 1250 | Diskuse

Simona Vlkova

Dobrovolníci nominovaní na Nobelovu cenu za mír

Ve čtvrtek jsme se sešli s lidmi, kteří byli o víkendu v Bapské v Chorvatsku. Mladí, kteří naložili dodávku a o víkendu pomáhali uprchlíkům.Sbírka, která se uspořádala za jediný den. Vybralo se 26 banánových krabic s oblečením,

11.10.2015 v 22:09 | Karma článku: 12.94 | Přečteno: 999 | Diskuse

Simona Vlkova

Příběh čepice

Přichází studenti, stojí ve dveřích. Dvě holky a jeden kluk. Mají v ruce tašky plné oblečení. Koukáme na sebe, já poděkuju. Oni odchází, ani se mě nestačili na nic zeptat. Poděkuju. Myslíte, že je najdu ?

5.10.2015 v 21:09 | Karma článku: 10.82 | Přečteno: 629 | Diskuse

Simona Vlkova

Najít světlo ve tmě, příběhy se přitahují

Víte jak poznáte velkou holku? Dělá věci, které sama od sebe nečeká. 18.6. 2013 jsem vydala blog " Moje dcera Barunka zemřela na maturitním plese"

16.6.2015 v 15:19 | Karma článku: 16.09 | Přečteno: 796 | Diskuse

Simona Vlkova

Dřevěná koza a štíří rej

Dřevěná koza má být optimistická, klidná. Proti letícímu koni, který zbořil a rozdupal kopyty všechno co bylo nestabilní.

1.3.2015 v 15:39 | Karma článku: 10.17 | Přečteno: 631 | Diskuse

Simona Vlkova

Valentýn a seznamka

Viděla jsem reklamu. Žena sedí v pozici lotosového květu, říká si mantra oóóóm a před sebou má počítač. Rozsvítí se zpráva, ona odepíše. Střih.Dva krásní lidé jdou spolu na večeři, rozumí si a tělo na tělo odcházejí. Vzpomněla jsem si na jeden zážitek ze seznamkou.

11.2.2015 v 9:01 | Karma článku: 11.97 | Přečteno: 856 | Diskuse

Simona Vlkova

Jsem žena, můj muž odešel do práce. Zastřelili ho.

Smutek. Co píšou noviny, je pravda? Proč mi nikdo nebere telefon? Jak řeknete svým dětem, že táta už nepřijde? Vidí to i mé děti? Bezmoc

8.1.2015 v 9:36 | Karma článku: 23.81 | Přečteno: 2725 | Diskuse

Simona Vlkova

Příběhy se přitahují

Najít světlo ve tmě. Psala jsem a nepíšu. Píšou jiní. Píšou své já. A já děkuji za příběhy, které přicházejí. Za pohlazení duše. Za smysl.

7.1.2015 v 9:20 | Karma článku: 10.51 | Přečteno: 615 | Diskuse

Simona Vlkova

Putování za světlem

Měla jsem dost času přemýšlet co dál. Loni to byl frmol. Strašný frmol. Jela jsem po jedné velké lavině na skejtu, na kterym samozřejmě neumím. Zastavila jsem se 20.12. Odjela jsem do ticha.

5.1.2015 v 10:47 | Karma článku: 9.10 | Přečteno: 394 | Diskuse

Simona Vlkova

Příběhy se přitahují : Svět podle Agnes

Jednou mi přišla zpráva : "Příběhy se přitahují." A ono se to opravdu tak děje. Tak už odjela. Kdo ? Agnes.

3.1.2015 v 10:06 | Karma článku: 7.68 | Přečteno: 1930 | Diskuse

Simona Vlkova

Konec roku a výklad karet

Vytáhla jsem knížky do pracovny. To je těžká věc, vozila jsem je několik dní v autě a vždycky jsem někomu nějakou dala a říkala si, že krabice bude lehčí. Nebyla.

30.12.2014 v 18:59 | Karma článku: 11.05 | Přečteno: 951 | Diskuse

Simona Vlkova

Jak jsem dělala rozhovor s Jiřím X.Doležalem pro Reflex

Čtenářka mé knihy „ Najít světlo ve tmě „ o mě mluvila s Jiřím X. Doležalem. Jiřího má knížka zaujala a tak si na mě vzal telefon. Zaujala ho kapitola, kdy jsem se rozčilovala nad vyšetřovatelem, který dělá přednášky pro studenty – o drogách .

9.12.2014 v 13:45 | Karma článku: 15.12 | Přečteno: 1792 | Diskuse

Simona Vlkova

10 věcí, co děláte po vydání knížky

Vydáte knížku. A co se stane? Nic. Lidi si knížku přečtou a co se stane? Všechno.

8.12.2014 v 19:01 | Karma článku: 11.24 | Přečteno: 704 | Diskuse

Simona Vlkova

Má to smysl

Příběhy, které dostávám od čtenářů knížky " Najít světlo ve tmě". Když jsem četla druhou část, mrazilo mě. Mrazilo mě nad tím, jak jsou všichni propojení, jak úřady, policie ... to si musíte přečíst samy .. a já děkuji lidem, že píší a sdělují. Přečtěte si příběh od Ivy

24.11.2014 v 18:43 | Karma článku: 11.53 | Přečteno: 679 | Diskuse

Simona Vlkova

Nikdy to nevzdávej !

Příběh, příběh Vendy, která našla své světlo ve tmě. Přečtěte si to, ta holka má víc za sebou než mi všichni, kteří občas brečíme, že už nemůžeme. Dobrý večer Vůbec nevím čím, nebo jak začít.. Abyste pochopila, proč Vám vlastně píši, začnu tak trochu od jiného konce a napíši Vám něco o sobě.Je pouze na Vás, jestli budete mít chuť si to přečíst:)Jmenuji se Vendy a je mi 16 let.

19.11.2014 v 9:43 | Karma článku: 15.65 | Přečteno: 865 | Diskuse

Simona Vlkova

3 dětské příběhy, znáte je ?

První příběh, mám kamarádku Marcelu. Marcela píše blogy a věnuje se pěstounské péči. Dneska jsem za ní přijela a měla jsem půl dne na krajíčku. Má na starost dvě holčiny. Věk 8 a 9 let. Už je má podruhé.

15.11.2014 v 17:52 | Karma článku: 21.08 | Přečteno: 1029 | Diskuse

Simona Vlkova

Křest" Najít světlo ve tmě " a moje 40 narozeniny

Ráno se probudím, mám narozeniny. Je mi 40 let. Ležím v posteli a koukám. Vzpomenu si na ty nejbližší a tečou mi slzy. Vstanu, jdu si vařit kávu a na terase si dám cigaretu. Je 9.57 volá mi moje kadeřnice : „ Simono jedeš ? „ „ už tam budu, kdo by mě česal ? „ Sedám si do křesla a jsem nostalgická, před rokem a 7 měsíci mě taky Martina česala. Posílala jsem fotografie svojí dceři na mobil, jak její maminka bude vypadat úžasně na jejím maturitním plese. Z maturitního plesu jsme se vrátili samy. Barča zemřela.

3.11.2014 v 13:43 | Karma článku: 14.96 | Přečteno: 1106 | Diskuse

Simona Vlkova

Je to tam !!! 3, 2, 1 Crowdfunding

Vybírala jsem na knížku na Hithit.cz . Včera ráno jsem se pohybovala na částce 106.000,- 3 dny a 18 hodin dokonce. Pořád Vám vnitřní já říká, to dám, to musím. Crowdfunding je dobrý na to, že pokud komunikujete, chodíte s novináři a pořád jste aktivní, dokážete to. Pokud věříte, že váš projekt je dobrý.

24.10.2014 v 16:02 | Karma článku: 11.81 | Přečteno: 620 | Diskuse

Simona Vlkova

Tenká hranice v médiích, kam až jít ?

V pátek jsem se rozjela do České televize, na akci Události komentáře. Moji přátelé byli úžasní , bolelo je břicho z nervozity za mě. Já jako obvykle nestíhala, přijela jsem z práce, umyla hlavu a nanesla jsem si starý makeup ( ten je sestry) já žádný nemám. Takže jsem zase znova umývala obličej. Krásně jsem se načesala za dámu.

7.10.2014 v 12:10 | Karma článku: 10.59 | Přečteno: 1710 | Diskuse

Simona Vlkova

Obyčejný příběh

Když jsem byla v nakladatelství vytvořili jsme podtitul plakátu. Po článku na idnes a ve Vlastě mi začali přicházet příběhy lidí. Snažím se pomoci, sdílím, komunikuji vyprávím a odpovídám : „ rozumím tomu, chápu“ Je to tenká hranice, bojíte se , aby jste druhým neublížily a podpořily je.

30.9.2014 v 11:36 | Karma článku: 10.07 | Přečteno: 1051 | Diskuse
Počet článků 51 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3054

autorka knížky" Najít světlo ve tmě" 

http://www.najitsvetlovetme.cz

https://www.facebook.com/Barciknizka