Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Moje dcera Barunka zemřela na maturitním plese III prolog

Včerejší noc byla šílená, měla jsem se dostavit dnes ráno na Policii a dozvědět se výsledky vyšetřování. Když jsem ráno odjížděla bylo mi zle. Jela jsem stejně jako na její poslední mejdan, jako by se to opakovalo.

Pouštěla jsem si Barunky poslední písničky a bulela jsem. Dneska je 29 před měsícem jsem oslavila narozeniny, je pátek a v neděli začíná advent.

Přicházelo mi spousty znamení v průběhu tří dnů, až jsem zvedla telefon a zavolala na Policii. Odpvěď zněla : přijďte. Zase jsem histericky brečela a děkovala.

Mám psát o tom, že máte strach co Vám řeknou ? Mám psát o tom, že se bojíte až se dozvíte kdo Vaši dceru zabil ? Mám o tom psát ? Ne. Zažila jsem šílený půlrok spekulací, proč mojí dceru někdo zabil. Byla jsem zoufalá. Nejen z toho, že Vám strašně chybí, ale z toho, že jí někdo ublížil a proč ?

Byl to dlouhý rozhovor a přitom krátký. Ulevilo se mi, spadl mi ten nejtěžší kámen ze srdce. Nikdo mou dceru nezabil. Není viník, není podezřelý. Není nikdo kdo by jí chtěl ublížit.

Zdá se Vám divné z čeho se raduju ? Nemám Barunku, smutním, pláču a vztekám se. Dneska jsem se dozvěděla, že jakákoliv kombinace vraha byla chiméra. Nemusím žít s pocitem, že běhá po světě a není zavřený.

Barunka nezemřela na drogy, žádné v sobě neměla. Nikdo mou dceru nezabil. Definice je NÁHLÉ ÚMRTÍ.
Barča byla velmi štíhlá a chtěla být nejštíhlejší do nádherných šatů od Denisky. Únava, stres, nedoléčená nemoc, antikoncepce, chřipka . Její tělíčko nevydrželo.

Byla nádherná v šatech a načesaných vlasech, byla nádherná a šťastná. Měla nás tam všechny. Byli jsme u toho , když umírala a nebyla sama. Měla svůj DEN D, stál za to, byla princeznou a tou i zůstane.

Dneska lítám, spadl mi ten nejtěžší kámen ze srdce.

Barunko, pouštíme Tě a máváme Ti na cestu. Děkuji za ten dárek od Tebe k Vánocům, děkuju, že si mě zbavila zloby.

Lítám a Miluju Tě

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Simona Vlková | pátek 29.11.2013 19:28 | karma článku: 31,05 | přečteno: 11221x
  • Další články autora

Simona Vlková

Napsala jsem blog: „ Dobrovolníci nominovaní na Nobelovu cenu za mír“

Ve čtvrtek jsem seděla s lidmi, kteří odvezli pomoc do Bapska.Dobrovolníci co semnou seděli a byli v šoku. Postraumatický šok, kdy realita se vám zdá divná, jiná?

12.10.2015 v 13:57 | Karma: 14,73 | Přečteno: 1250x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Dobrovolníci nominovaní na Nobelovu cenu za mír

Ve čtvrtek jsme se sešli s lidmi, kteří byli o víkendu v Bapské v Chorvatsku. Mladí, kteří naložili dodávku a o víkendu pomáhali uprchlíkům.Sbírka, která se uspořádala za jediný den. Vybralo se 26 banánových krabic s oblečením,

11.10.2015 v 22:09 | Karma: 12,94 | Přečteno: 999x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Příběh čepice

Přichází studenti, stojí ve dveřích. Dvě holky a jeden kluk. Mají v ruce tašky plné oblečení. Koukáme na sebe, já poděkuju. Oni odchází, ani se mě nestačili na nic zeptat. Poděkuju. Myslíte, že je najdu ?

5.10.2015 v 21:09 | Karma: 11,18 | Přečteno: 629x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Najít světlo ve tmě, příběhy se přitahují

Víte jak poznáte velkou holku? Dělá věci, které sama od sebe nečeká. 18.6. 2013 jsem vydala blog " Moje dcera Barunka zemřela na maturitním plese"

16.6.2015 v 15:19 | Karma: 16,35 | Přečteno: 796x | Diskuse| Společnost

Simona Vlková

Dřevěná koza a štíří rej

Dřevěná koza má být optimistická, klidná. Proti letícímu koni, který zbořil a rozdupal kopyty všechno co bylo nestabilní.

1.3.2015 v 15:39 | Karma: 10,52 | Přečteno: 631x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

NATO určilo červené linie. Má dva scénáře zásahu proti Rusku, píší média

6. května 2024  12:35

Premium Severoatlantická aliance připravila krizové scénáře „červených linií“, při jejichž překročení...

S babičkou nepřežila nehodu ani vnučka. Její orgány zachránily tři jiné děti

6. května 2024  12:02,  aktualizováno  13:46

Nehoda z Čáslavic na Třebíčsku si vyžádala druhou oběť. Auto tam minulý čtvrtek zatím z...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  7.5 9:13

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Jeden za šest, dva za deset. Překupníci ošidili na hokejovém MS už stovky lidí

13. května 2024

Premium Jeden za šestku, dva za desítku, říká u vstupu do metra Českomoravská v Praze u areny zhruba...

Nábor do ochranky pro olympiádu v Paříži selhává. Chybí osm tisíc lidí

13. května 2024

Premium Nedostatek bezpečnostních pracovníků na nadcházející letní olympiádě v Paříži vyvolává vážné obavy...

Ženské hlídky střeží ekvádorský amazonský prales. Chrání řeky i rodnou půdu

13. května 2024

Říkají si Yuturi Warmi a rozhodly se, že svůj domov, ekvádorský amazonský prales, budou chránit...

Po zřícení obytné budovy v Belgorodu zemřelo 12 lidí, úřady obviňují Ukrajinu

12. května 2024  11:48,  aktualizováno  23:04

Sledujeme online V ruském Belgorodu se částečně zhroutila vícepodlažní obytná budova, podle úřadů v důsledku...

  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3054x
autorka knížky" Najít světlo ve tmě" 

http://www.najitsvetlovetme.cz

https://www.facebook.com/Barciknizka