Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Vánoce a změna hodnot

23.12 jsem v práci a kupuju dárky o 23 hodině, vyhazují mě o půlnoci z nejmenovaného obchodu, protože zavírají. Cukroví mi věnují kamarádky i ženy, které mě znají přes FB a můj manžel obstarává nákup potravin, další kamarádka mi vaří polévku a připravuje kapra. Pracuji, pracuji i o víkendech , pracuji 6 neděli v kuse. Co z toho plyne ?

Letos se mi změnili hodnoty, byla jsem materiálně založená. Stavěla jsem domy, byty. Zabezpečovala rodinu. Lusknutí prstem jsem přišla o to nejcenější co jsem měla. Zemřela mi dcera.

A tak zítra půjdu jako každý rok na hřbitov, nejen za tatínkem , ale i za dcerkou. Včera, když jsem nakupovala tak jsem viděla skvělé ponožky, takové ty barevné. Ponožky, které jsem balila každou zvlášť , aby byla legrace.

Malé jsem koupila praštěné spodní prádlo a bylo mi líto, že je tak malinká, protože by plavala ještě v praštěných bombarďácích. Taky nás to čeká, mazátka a laky na nehty.Už se malujeme a lakujeme. Máme příklad v sestřičce.

Zítra ponesu nádherný stromeček z růžového peří, který když viděla Eliška ( 3 roky ) tak řekla : " Maminko, ten je krásnej, ten je pro Barunku "  V divadle posbírala všechny svíčky, abychom měli pro Barunku.

Nesmím zapomenout na baterky, protože musíme svítit, hodně světla bych prosila.

Má to mít pointu ? Asi má. Máme rodiny, děti, příbuzné, přátelé a někdy si okamžiků nevážíme, protože jsou samozřejmé. Věřte mi, že nejsou. Všem nám přeji, aby nás nezajímali dárky, ale to , že máme tu výhru. Že máme sebe.

Přeji všem kouzelné vánoce. Vánoce o rodině a o lásce.

 

Simona

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Simona Vlková | pondělí 23.12.2013 10:09 | karma článku: 29,85 | přečteno: 3169x
  • Další články autora

Simona Vlková

Napsala jsem blog: „ Dobrovolníci nominovaní na Nobelovu cenu za mír“

Ve čtvrtek jsem seděla s lidmi, kteří odvezli pomoc do Bapska.Dobrovolníci co semnou seděli a byli v šoku. Postraumatický šok, kdy realita se vám zdá divná, jiná?

12.10.2015 v 13:57 | Karma: 14,73 | Přečteno: 1250x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Dobrovolníci nominovaní na Nobelovu cenu za mír

Ve čtvrtek jsme se sešli s lidmi, kteří byli o víkendu v Bapské v Chorvatsku. Mladí, kteří naložili dodávku a o víkendu pomáhali uprchlíkům.Sbírka, která se uspořádala za jediný den. Vybralo se 26 banánových krabic s oblečením,

11.10.2015 v 22:09 | Karma: 12,94 | Přečteno: 999x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Příběh čepice

Přichází studenti, stojí ve dveřích. Dvě holky a jeden kluk. Mají v ruce tašky plné oblečení. Koukáme na sebe, já poděkuju. Oni odchází, ani se mě nestačili na nic zeptat. Poděkuju. Myslíte, že je najdu ?

5.10.2015 v 21:09 | Karma: 11,18 | Přečteno: 629x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Najít světlo ve tmě, příběhy se přitahují

Víte jak poznáte velkou holku? Dělá věci, které sama od sebe nečeká. 18.6. 2013 jsem vydala blog " Moje dcera Barunka zemřela na maturitním plese"

16.6.2015 v 15:19 | Karma: 16,35 | Přečteno: 796x | Diskuse| Společnost

Simona Vlková

Dřevěná koza a štíří rej

Dřevěná koza má být optimistická, klidná. Proti letícímu koni, který zbořil a rozdupal kopyty všechno co bylo nestabilní.

1.3.2015 v 15:39 | Karma: 10,52 | Přečteno: 631x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Ukrajinská armáda zaútočila na přístavy v Černém moři, cílila i na sklady s ropou

17. května 2024  6:42,  aktualizováno  10:19

Sledujeme online Ruská obrana v noci čelila rozsáhlému útoku dronů na Novorossijsk a další přístavní město...

Muž utekl z hořícího bytu na balkon, hasiči ho dostali dolů po žebříku

17. května 2024  10:15

Nečekaný budíček měli dnes kolem páté hodiny ráno lidé z třípatrového bytového domu v Březové na...

Fingerland: Netanjahu do roka odejde, ale Hamás odolá. Válka skončí patem

17. května 2024

Vysíláme Válka o Gazu může skončit patem a zároveň se blíží konec premiéra Benjamina Netanjahua. V Rozstřelu...

Hádka o školních absencích skončila vraždou v rodině, hoch za ni dostal 7 let

17. května 2024  9:36,  aktualizováno  9:52

Ve čtvrtek u Krajského soudu v Liberci při neveřejném jednání padl sedmiletý rozsudek nad mladíkem,...

  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3054x
autorka knížky" Najít světlo ve tmě" 

http://www.najitsvetlovetme.cz

https://www.facebook.com/Barciknizka