Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

3 kmotry

Co mají společného Marie Doležalová, Iva Pazderková a Kateřina Borovanská?  Mě, takže Barči knížku

1 kmotra

Mám holčičku Elišku, 4 letou upovídanou holčičku se sklonem se předvádět, všechno odzpívat a ještě Vám u toho předvede taneční číslo.

Eliška má jeden dar od Boha. Ona Vás nenásilnou formou přivede tam kam chce.

Eliška miluje Marušku. Jakmile spatřila Marušku, pověsila se jí na krk a nepustila. Pokud vidí Marušku v televizi , křičí : moje Maruška. Eliška už takhle křičí 2 roky :-) ( do té doby neuměla mluvit )

Psala jsem a píšu knížku, o roce života jedné ženy, které zemřela dcera na maturitním plese. Rok života a příběhy, které se událi. Ta žena jsem já, ta dcera je moje Bára.

Ukládala jsem jí na FB a Maruška mi jednou napsala : můžu se připojit ?  A tak napsala svůj pohled. Napsala ho krásně, napsala ho líp než já . A tak to je začátek knížky.

Nečekala jsem , že by to udělala, proč taky ? Když si přečtete Marušky příspěvek pochopíte. Otevřela jsem  a zavřela jsem pusu. Poslední dobou to dělám často a obávám se, že mi to ještě dlouho zůstane.  

Úžas a překvapení.

2 kmotra

S Ivou jsem seděla na konci divadelní sezóny. Iva se mě zeptala „ a co děláš ? „

Tichým hláskem, malá holčička ve mně promluvila : píšu knížku. Reakce Ivy byla jako obvykle bezprostřední a radostná „ to je skvělý, víš kolika pomůžeš lidem ? „ 

Já jako malá holčička jsem se rozzářila. Tak to jsem teda jako neupadla na hlavu ? Tak to nejsem blázen ?  Ta dušička ve mně poskočila a zapálila světlo.

Eliška to jako obvykle skvěle zakončila. Naučila ve svých 4 letech Ivu kroutit zadkem. Iva umí dobře kroutit zadkem, ale Eliška od té doby říká : přijede Iva Pazderková a tu jsem naučila JÁ kroutit zadkem.

V sobotu jsem pořádala na stojáka ! super zábava, super šrumec a vínko. Domluvila jsem se s Ivou, jestli mi bude dělat kmotru knížky, světe div se , bude.

3 kmotra

Používám sociální sítě, komunikuji, učím se je ovládat, aby neovládli mě.

Jednou jsem četla naprosto úžasný blog  „ Poslyšte o kreténovi v Horních Počernicích „ napsal ho Davídek Grudl, napsal ho 5.7.2013 a já poprvé dokázala něco číst a smát se. Takže Davídkovi jsem dodnes vděčná, že mě vrátil ke čtení.

Davídek je kamarád s Michelle Losekoot, holčina co dobře píše a učí. Učí média a lehkosti psaní. A tak když jsem se dozvěděla, že se pořádá  Belles lettres odjela jsem na seminář naučit se jak mám dopsat knížku.

Potkala jsem tam Kateřinu. Malá bytost z vizáží Marilyn Monroe. Holka co má tah na branku. Živočišné a živelné kvantum.

A tak máme třetí kmotru.

S Kateřinou jsme párkrát odlikovali stejné věci, napsaly si pár komentářů.  Prohodily pár FB zpráv. Včera se mě Kateřina zeptala , jestli mi může pomoci. Odpověděla jsem, že je vše v pořádku a vše se vyvíjí.

Za dvě hodiny , mě bouchlo něco zase z hůry do hlavy. Ano může, bude kmotrou.

A Eliška ? Tancovala na zamilované písničky, když Katka dala na FB skvělý status.

Co je pointou ?

Věci a situace zapadají jako kostičky od lega. Netlačte na pilu – to se zdárně odnaučuji – poslouchejte jen svou intuici.  Už se jí řídím skoro rok a funguje. Kdysi dávno jsem na ní zapomněla, nechala jsem jí přehlušit materiálnem.

Poslouchejte intuici a to mrazení v žaludku :-) a bude dobře

Bude, protože tomu věřím. 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Simona Vlková | úterý 15.7.2014 12:17 | karma článku: 8,44 | přečteno: 670x
  • Další články autora

Simona Vlková

Napsala jsem blog: „ Dobrovolníci nominovaní na Nobelovu cenu za mír“

Ve čtvrtek jsem seděla s lidmi, kteří odvezli pomoc do Bapska.Dobrovolníci co semnou seděli a byli v šoku. Postraumatický šok, kdy realita se vám zdá divná, jiná?

12.10.2015 v 13:57 | Karma: 14,73 | Přečteno: 1250x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Dobrovolníci nominovaní na Nobelovu cenu za mír

Ve čtvrtek jsme se sešli s lidmi, kteří byli o víkendu v Bapské v Chorvatsku. Mladí, kteří naložili dodávku a o víkendu pomáhali uprchlíkům.Sbírka, která se uspořádala za jediný den. Vybralo se 26 banánových krabic s oblečením,

11.10.2015 v 22:09 | Karma: 12,94 | Přečteno: 999x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Příběh čepice

Přichází studenti, stojí ve dveřích. Dvě holky a jeden kluk. Mají v ruce tašky plné oblečení. Koukáme na sebe, já poděkuju. Oni odchází, ani se mě nestačili na nic zeptat. Poděkuju. Myslíte, že je najdu ?

5.10.2015 v 21:09 | Karma: 11,18 | Přečteno: 629x | Diskuse| Ostatní

Simona Vlková

Najít světlo ve tmě, příběhy se přitahují

Víte jak poznáte velkou holku? Dělá věci, které sama od sebe nečeká. 18.6. 2013 jsem vydala blog " Moje dcera Barunka zemřela na maturitním plese"

16.6.2015 v 15:19 | Karma: 16,35 | Přečteno: 796x | Diskuse| Společnost

Simona Vlková

Dřevěná koza a štíří rej

Dřevěná koza má být optimistická, klidná. Proti letícímu koni, který zbořil a rozdupal kopyty všechno co bylo nestabilní.

1.3.2015 v 15:39 | Karma: 10,52 | Přečteno: 631x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

U Charkova jde vše podle plánu, město zatím dobýt nechceme, tvrdí Putin

17. května 2024  13:10,  aktualizováno  13:35

Ruské síly podle prezidenta Vladimira Putina v Charkovské oblasti postupují podle plánu. S dobytím...

Piráti plánují boj s dezinformacemi. Putin má zájem ovlivnit eurovolby, míní

17. května 2024  13:31

Aktualizujeme Dezinformace jsou podle vládních Pirátů jednou z pěti největších hrozeb pro nadcházející...

Ukrajinská armáda zaútočila na přístavy v Černém moři, cílila i na sklady s ropou

17. května 2024  6:42,  aktualizováno  13:07

Sledujeme online Ruská obrana v noci čelila rozsáhlému útoku dronů na Novorossijsk a další přístavní město...

Geopolitický rébus. Požár v pacifické državě Francie přifukuje Ázerbájdžán

17. května 2024  12:52

Francie má problém. A neřeší ho na dohled Elysejského paláce, ale na druhé straně planety. V Nové...

  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3054x
autorka knížky" Najít světlo ve tmě" 

http://www.najitsvetlovetme.cz

https://www.facebook.com/Barciknizka